DSpace/Dipòsit Manakin

Vic es compromet amb la qualitat turística. Implantació del Sistema de Qualitat de Destinació (SICTED) a la ciutat de Vic

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Corral Marfil, José A.
dc.contributor.author Morral Palacín, Noemí
dc.date.accessioned 2012-05-16T09:19:02Z
dc.date.available 2012-05-16T09:19:02Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-84-96998-51-3
dc.identifier.issn 978-84-92956-16-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1829
dc.description Conté: Cas pràctic i Nota pedagògica ca_ES
dc.description.abstract CAS PRÀCTIC: El sistema integral de qualitat turística espayola en destinacions (SICTED) serveix per avaluar i distingir establiments individuals, però també per gestionar i planificar el turisme d'una destinació en general. La Secretaria General de Tursime (SGT) i la Federació Espanyola de Municipis i províncies (FEMP) el van impulsar a Espanya l'any 2000. Des del 2005, la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç, amb el suport de consultores turístiques, l'han estat desplegant a la província de barcelona. Entre els anys 2006 i 2008, l'Ajuntament de Vic el va implantar a la ciutat. ca_ES
dc.description.abstract NOTA PEDAGÒGICA: Els objectius d'aprenentatge del cas són: ·Conèixer el model de qualitat SICTED, apreciar la difcultat que comporta posar-lo en pràctica en una destinació turística concreta i compendre'n la utilitat potencial com a eina de gestió de destinacions. ·Analitzar el concepte de producte turístic, comparar-lo des de la perspectiva de l'oferta (individual i col·lectiva) i la demanda (experiència turística), i proposar maneres de millorar-ne la qualitat. ·Aplicar una classificació de les funciona dels ensa de gestió de destinacions i avaluar l'efecte que ha causat implantar el SICTED en una destinació sobre el conjunt d'activitats del seu ens de gestió turística. ·Aplicar nocions de l'enfocament dels agents interessats (stakeholders) per identificar, classificar i valorar els agents d'una destinació que han participat en l'establiment del SICTED. ·Aplicar rudiments de la teoria de les xarxes socials per valorar l'impacte del SICTED sobre la xarxa de relacions d'una destinació turística. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Cambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vic ca_ES
dc.relation.isformatof Reproducció digital del document publicat en format paper
dc.relation.ispartof José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Turisme- Vic ca_ES
dc.title Vic es compromet amb la qualitat turística. Implantació del Sistema de Qualitat de Destinació (SICTED) a la ciutat de Vic ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques