DSpace Repository

ELAUSA. Un volant per al SMART

Show simple item record

dc.contributor Corral Marfil, José A.
dc.contributor Morral Palacín, Noemí
dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author March Amengual, Jaume Miquel
dc.date.accessioned 2012-05-14T11:47:27Z
dc.date.available 2012-05-14T11:47:27Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn 978-84-92956-16-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1819
dc.description Conté: Cas pràctic i Nota pedagògica ca_ES
dc.description.abstract CAS PRÀCTIC: El cas que s'exposa a continuació va esdevenir-se a ELAUSA, una empresa situada a la comarca d'Osona (Barcelona). L'empresa pertany a un grup d'empreses format per ELAUSA i ARRAY que centren l'activitat principal en el sector de l'electrònica i la injecció de plàstics. L'empresa en qüestió va acceptar un projecte amb el nom de 456 per a la prestigiosa marca automobilística Smart que consistia en el disseny i la producció d'uns components que formaven part d'un volant per al nou model de cotxe que la marca volia treure al mercat, una evolució del model Fourfour, un quatre portes de Smart amb tracció a les quatre rodes. ca_ES
dc.description.abstract NOTA PEDAGÒGICA: Els objectius principals del cas són els següents: -Desmitificar la cultura del fracàs. -Mostrar les dificultats contínues que té qualsevol i la manera de superar-les. -Descriure i analitzar els punts crítics d'un projecte i plantejar possibles alternatives de decisió. -Trobar els aspectes positius i negatius que ha aportat el projecte. -Veure l'evolució que ha tingut l'empresa i com ha influït el projecte en l'aprenentatge organitzatiu. -Familiaritzar els alumnes de formacions no tècniques amb el vocabulari tècnic dels projectes d'aquest tipus. -Aprofitar el context del cas per aprofundir en l'anàlisi de la cadena de valor, els sistemes de gestió de la qualitat i les relacions interculturals en el món dels negocis. -Reforçar la cultura de l'esforç continu. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Cambra de Comerç de Barcelona ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic
dc.relation.isformatof Reproducció digital del document publicat en format paper
dc.relation.ispartof José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica ca_ES
dc.subject.other Elausa Electrònica i Automatismes ca_ES
dc.title ELAUSA. Un volant per al SMART ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics