DSpace Repository

Cooperativa Plana de Vic. El difícil pas de la producció agrícola al món de la distribució

Show simple item record

dc.contributor Corral Marfil, José A.
dc.contributor Morral Palacín, Noemí
dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Roig Solé, Ramon
dc.date.accessioned 2012-05-14T11:36:08Z
dc.date.available 2012-05-14T11:36:08Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.isbn 978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn 978-84-92956-16-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/1818
dc.description Conté: Cas pràctic i Nota pedagògica ca_ES
dc.description.abstract CAS PRÀCTIC: La Cooperativa Plana de Vic (CPV) és una cooperativa agrària que des de la seva creació s'ha concentrat en la producció i la prestació de serveis per al sector ramader de la comarca d'Osona i rodalia. Les àrees de negoci més tradicionals i rellevants són la producció de pinso per a bestiar, especialment el destinat al sector porcí; la producció de barreges per al vaquí, producte equivalent al pinso, però que requereix un procés de producció diferent, la qual té lloc en unes sitges que la societat té a Manlleu: la prestació de serveis veterinaris; un autoservei de productes especialitzats per al món ramader; una secció de crèdit; un servei de recollida i comercialització de llet, i una comercial d'animals engreixats. ca_ES
dc.description.abstract NOTA PEDAGÒGICA: L'aplicació més immediata d'aquest cas pràctic seria tant en el context de la direcció estratègica com en el context de la direcció comercial. Els temes recurrents sobre els quals es pot centrar el procés de discussió són la combinació de diverses unitats estratègiques de negoci, els projectes nous que reverteixen en un procés d'integració vertical, la cadena de valor, la valoració de diverses opcions estratègiques, l'enfocament cap a un àmbit de negoci nou i la discussió del model comercial per assolir l'objectiu d'obrir-se pas en un mercat nou. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Cambra de Comerç de Barcelona ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic
dc.relation.isformatof Reproducció digital del document publicat en format paper.
dc.relation.ispartof José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica ca_ES
dc.subject.other Cooperativa Plana de Vic ca_ES
dc.title Cooperativa Plana de Vic. El difícil pas de la producció agrícola al món de la distribució ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics