Aquest estudi presenta els diferents àmbits d’actuació que composen el
Programa CA/AC així com l’explicació de les etapes d’implementació d’aquest
programa en la seva modalitat B.
Aquesta modalitat ha estat aplicada en diversos centres escolars pertanyents
als Berritzegunes (Serveis Educatius) de la província de Guipúscoa ...»»»»
Aquest estudi presenta els diferents àmbits d’actuació que composen el
Programa CA/AC així com l’explicació de les etapes d’implementació d’aquest
programa en la seva modalitat B.
Aquesta modalitat ha estat aplicada en diversos centres escolars pertanyents
als Berritzegunes (Serveis Educatius) de la província de Guipúscoa durant el
curs 2010/11.
A partir d’aquesta pràctica, s’ha realitzat l’anàlisi quantitativa de les diferents
actuacions dels àmbits A i B de manera que se’n poden analitzar a partir de
gràfics, quines han estat les freqüències i el grau d’aplicació de les dinàmiques
i de les estructures cooperatives que conformen el programa aplicat.^^^^
This study is an examination of the diferent spheres of action that build the
CA/AC Programme. Furthermore, the research explains the diferent stages of
development of the form B of this Programme.
The modality B has been implemented during the academic year 2010/11 in
several schools belonging to Berritzegunes (Guipúzcoa). ...»»»»
This study is an examination of the diferent spheres of action that build the
CA/AC Programme. Furthermore, the research explains the diferent stages of
development of the form B of this Programme.
The modality B has been implemented during the academic year 2010/11 in
several schools belonging to Berritzegunes (Guipúzcoa). The practice provided
data to make a quantitative analysis of spheres A and B. Likewise, frequency
and degree of implementation of the cooperative dynamics composing the
programme, can be analyzed with graphs.^^^^