Repositorio Dspace
Buscar
català
español
English
Inicio
→
Docència
→
Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar
Filtros
Use filtros para refinar sus resultados.
Filtros actuales:
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Nuevos filtros:
Autor
Centro
Materia
Fecha
Tipo de contenido
Lengua
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Mostrando 10 de un total de 10 resultados de la comunidad: Docència.
(1.752 segundos)
Mostrando ítems 1-10 de 10
1
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
How eTwinning projects enhance children’s motivation on English Language Learning
Vilà Vendrell, Marina
(
2022-01-14
)
Gamification in CLIL lessons: creation and implementation of a vocabulary game specialized in natural sciences for EFL learners
Montells Rifà, Laura
(
2021-05-14
)
The importance of phonological awareness in english as a foreign language very young learners : a study with 5-year-old Catalan speakers
Cortés Soler, Laia
(
2018
)
The strategies and techniques used by the staff of Jakeman Nursery School to teach English to children with English as an additional language (EAL)
Dunkel Tort, Andrea
(
2018-05
)
Barriers in the beginning of teaching english using drama: an action research case
Vila i Tañà, Íngrid
(
2018-05
)
An analysis of the reading activities in EFL coursebooks
Vilajuana Plans, Maria
(
2021-05
)
Immersion resources and activities in English for young learners on a CLIL proposal
Orive Ferré, Paula
(
2021-05
)
The use of extensive reading to promote children’s reading interest in EFL
Farrés Cabanas, Aina
(
2021-05
)
Is CLIL applicable in a maximum complexity school? An overview of students’ English perception, attitude and writing
Madrid García, Ivette
(
2018-05
)
How does the type of routine influence children's English learning of numbers in Preschool Education?
Gámiz Molina, Carla
(
2021-05
)
Mostrando ítems 1-10 de 10
1
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
Listar
Todo DSpace
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta comunidad
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Filtrar por
Autores
Cortés Soler, Laia (1)
Dunkel Tort, Andrea (1)
Farrés Cabanas, Aina (1)
... más
Centro
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes (10)
Materias
Anglès -- Ensenyament (10)
Llengua segona -- Adquisició (10)
Infants -- Llibres i lectura (2)
... más
Fecha de publicación
2022 (1)
2021 (5)
2018 (4)
Tipo de contenido
Proyecto/Trabajo final de carrera o de grado (10)
Lengua
eng (10)