El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius
d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos
tipus d'agrupaments. Al llarg del treball que ...
L’acció tutorial i el procés d’acompanyament i orientació que porten a terme els
docents en la seva tasca com a tutors són vitals per al desenvolupament personal,
acadèmic i professional dels alumnes. L’orientació ...
La tutoria dins l’educació secundària és un element central dins la pràctica docent i
esdevé un procés en què s’hi dedica temps a l’acompanyament i gestió d’un grup
coordinat per un docent. Aquest, que és el tutor ...
Pla, Gil; Arumí Prat, Joan; Simó, Núria(Universidad de Murcia, 2022)
Con la voluntad de mejorar la enseñanza en la universidad se presenta el estudio de un proyecto de
innovación didáctica en la educación superior que se corresponde con el modelo de codocencia de
creación de equipo. El ...
Un repaso a las pedagogías formuladas en
los últimos cien años, a las que se acusa
de haber socavado la autoridad en el aula,
permite observar un proceso plural y
heterogéneo de construcción de la
autoridad en el ...
La interdisciplinarietat és una estratègia pedagògica que implica la interacció de
diferents disciplines, en diàleg i col·laboració per aconseguir un nou coneixement.
Aquesta pren una gran rellevància educativa els últims ...
Aquest estudi va néixer d’una especial necessitat personal i professional d’avançar qualitativament en la labor docent en Expressió Corporal; identificar els problemes actuals de l’ensenyament, anar a la realitat educativa ...
Birello, Marilisa; Comajoan, Llorenç; Sorolla, Natxo(Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, 2022)
This paper investigates the reported frequency of the use of evidence-based writing practices (EBWPs) by
teachers (N = 51) in primary and secondary school classrooms in a sample of schools in the Barcelona
metropolitan ...